söndag 7 november 2010

I am still alive!

Har haft en relativ lugn vecka med plugg och jobb. Jag och Sebastian har bestämt att vi åker till Thailand över jul och nyår! Ska bli så himla härligt, va flera år sedan jag va där sist och för Basse blir det första gången :) Min chef va sådär glad när jag framförde önskan om ledigt en månad med årets högsta försäljning (jul+mellandagsrea). Men hon är faktiskt den bästa chefen jag någonsin haft, och då har jag jobbat sen jag va 15. Det är högt i tak och frågan är alltid fri vad det än gäller med henne!
Nu pågår en intensiv försäljning här hemma av kläder, husgeråd m.m. för att samla ihop pengar.

Va på Halloween fest igår, dagen började med smärre panik när jag insåg att systemet hade stängt. Skickade mass sms till mina telefonkontakter med texten:
"Akut! Är det någon som har en vinare till övers? Det går även bra med öl, sprit, likör, whisky, sherry, tsprit..."
Efter några timmar hade jag och älsklingen kommit över en bag in box rödtjut vilket gjorde söndagen/idag till ett helvete. Rödvin är nog djävulens påfund. Kan tillägga att Basse blev aspackad en timma in på festen av blåbärsvodka shots, så såååå synd va det inte om honom idag :)



Fiiiin pudlatröja :)))) Självklart följer Tessie med på galejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar