onsdag 20 februari 2013

BARCELONA - HERE I (WE) COME!!

Har precis bokat resa och hotell till Barcelona... Sååå skönt! Åker inte förrän i april, men jag blir borta minst 10 dagar. Känns lyxigt att redan bokat och betalt hotell, det verkar jättefint och har väldigt bra recensioner. Det ligger mitt i city, 10 minuters promenad från La Rambla men på en sidogata vid en innergård så det ska vara lugnt och skönt på kvällar/nätter.

Vet ni vem som följer med på resan...?

Håll i er....

...Tessie!! :)

Klar min lilla lurv ska med :) 
Funderade först på att ta Doris, men jag vill verkligen ha en relax-mys resa så valpar får stanna hemma. Försökte få med Basse men,
han sparar hellre pengarna till:

Håll i er....

....Vegas & San Francisco i vinter!! :)

Jag och Basse har bokat två veckor till USA igen. Blir borta 21 dec till 4 jan, weeeiii :)

Jag har på senaste veckorna känt mig stagnerad i vardagen, vart lite nere. Jag har aldrig vart hemma i Sverige en hel vinter, som denna säsongen. Det känns verkligen i psyket, jag måste ut och leva, röra på mig, upptäcka! Förra vintern/våren va jag i Thailand, Vegas, Tanzania och på Ibiza. 

Norwegian har börjat flyga non-stop till Bangkok. Hittade biljetter för 4500 tor, två veckor i augusti. Kommer nog boka en biljett nästa vecka, när lönen kommer :)

Började valpkurs med Doris igår:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar