fredag 9 april 2010

Pudelfrisyr och bläcka på samma dag!

Igår va det liv i luckan! Jag gav min hårstylist fria händer och hennes vision om mig i pudelkrull förverkligades. Har aldrig känt mig så ful i hela mitt liv, frågade chefsproducenten om någon annan kunde ta mina slots men icke...

Kvällstid gick hela gänget ut till en superfin restaurangbar. Frågade efter chabli och fick champagne... Haha även om stället va fancy va personalen totalt ovetande om vad de serverade. Jag och Basse beställde in två flaskor vilket känns i huvudet idag. Usch, ligger hemma riktigt bakis. Köpte hem kinamat som jag sköljde ner med massa cola light, toppat med två alvedon. Pratade med Modstrom, ska träffa marknadschefen nästa gång jag är hemma i Sverige. Titta lite i lookboks och beställa fina kläder :)



Smycken från Baglady och klocka från Kyboe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar