tisdag 6 april 2010

Rolig respons och trippade tittare....

Idag sökte jag ett ord: ? - Bil. Då är det en nisse som på fullaste allvar ringer in och gissar på Skitbil. När jag börjar fnissa och sen lägger en suck blir snubben sur och bokstaverar ordet för att verkligen försäkra sig om att jag ska höra. Fel, tack och hej disconnect caller.

När jag kom hem idag väntade flera söta meddelanden på såväl min mobil som på facebook. Natalie från Göteborg tyckte jag va duktig och underhållande i programet idag och Peter undrar om jag är samma Evelina som va med i Moore två år i rad för några år sedan... (Jag medverkade inte med avklädda bilder, orkar inte förklara historien :)) Va kul när folk hör av sig med små gulliga kommentarer!

Nu blir det lunch och därefter ut till någon park så Tessie kan leka av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar