torsdag 7 oktober 2010

Köpenhamn, Pappa, Kenny och skola!

När filmningar sinar dyker lägligt andra saker upp! Fortsatte i termin 2 i måndags på sjuksköterska linjen! Nu är det 2,5 år tills jag blir en legitimerad sexy nurse :) Så uppå allt jag sysslar men pluggar jag numera också till sjuksköterska på heltid! Fattar fan inte hur jag ska hinna leva med 24 timmar på ett dygn...

Träffade pappa igår! Minns inte sist jag såg honom, va minst ett år sen och helt plötsligt står han framför mig! Omtumlande och rörande! Vilkorslös kärlek ligger i luften, innan vi skildes åt hann han säga "Verkligen kul att se dig Lina...". Kunde knappt sova igår och kommer leva på den meningen lång tid framöver!

Imorron kommer Kenny, Basse och Cookie på besök! Har inte sett dom heller sedan stenåldern och ska bli gryyyymt kul! Vi ska gå på NHL premiär därefter blir det vild natt a la EveKenny stil :) De stannar bara till lördag, men jag hoppas bästaste Kenny kommer upp en längre tid snart!

Har precis bokat biljetter till Köpenhamn. Jag, Jenny, J och D drar dit över nästa helg för att fira Jennys födelsedag! Börjar få huvudvärk redan nu, kommer bli så sjukt kul! Tio gånger bättre än Istanbul då vi inte har massa grabbar i släptåg :)


Jag och Jona på Basses standup!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar