fredag 1 oktober 2010

Mystiska tankar om Köping

Jag sitter i ett dilemma med mig själv. Igår kom diskussionen om Köping upp (Basses hemstad). Innan vi båda visste ordet av sitter vi ivrigt på blocket och tittar på lägenheter samt villor.

Vaknade upp idag med förhoppningen om att jag glömt min nya idé att flytta. Men strax efter 22 va jag bara tvuuuungen att kika om det kommit några nya hus till försäljning i Köping.

Måste motvilligt erkänna att jag faktiskt kollade upp med chefen om Lindex fanns där idag... Shit, jag börjar bli orolig. Säg inte att min mammapappabarn-gen kommer sätta fart på flyttankar. Erkänner att jag även tittade upp högskolestudier till sjuksköterska i Västerås...
SOS


Låste ute mig idag... Stackars Tessie undrade varför jag inte kom in till henne... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar