torsdag 30 september 2010

"Förkväll" och "Minuten"

Tittar på klockan som visar 22. Vart tog torsdagen vägen? Tillbringade förmiddagen i Skybaren på Royal Viking och repeterade "Förkväll". Agneta Sjödin skulle iväg så jag fick hoppa in på inspelningen! Gick dit med mega självförtroende men fick en del på nosen - elva sidor manus över en natt va lite magstarkt :) Improviserade en del och fick nog manusförfattarna att undra vad jag egentligen fått läsa! Jag kommer alltså aldrig synas i tv rutan, jag va med på genrepen men inspelning som bara produktionen ser :)

Under eftermiddagen befann jag mig på SVT och spelade in "Minuten". Ska bli så otroligt kul att se sig själv, och visa er resultatet - blev det noll, pengar eller storkovan? :)

Imorron fredag:
11.10 Casting för ett telebolag reklam
12.00 Möte med *** för musikvideo
13.30 Casting för huvudroll i teateruppsättning på Kulturama. Ingen ersättning/lön, men iiihhhh t e a t e r ! ! ! 
15-19 Lindex



Övar igenom manus....

"Hej alla där hemma och välkomna till Förväll...!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar