lördag 18 september 2010

HÄR!!


...Skulle en fyndig rubrik vara på plats. Men jag har idétorka.

Jobbade på Lindex och därefter bar det av mot Kärrtorp med agility. Jag kan ju numera titulera mig som kursledare! Men regnet öste ner och endast en tapper medlem trotsade naturens makter med regnkläder :) Jag beslutade att ställa in, kör på som vanligt nästa lördag!

Kom hem och fixade en deluxe middag med bla egenplockade kantareller! Skulle ut men fick för mig att Jenny va sur, så jag bestämde mig att bli sur på Basse som i sin tur verkligen blev sur tillbaka och åkte till några polare... Nu är klockan drtygt tio och Jenny frågar när jag kommer till festen. Sitter här ensam med ett glas vin i sängen och funderar på hur fan jag hamnade här!? Det är väl en jävla tur de tar mig med en klackspark.

Får be om ursäkt till min bästa vän och ringa hem killen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar