onsdag 8 september 2010

A penny for my thoughts

Min hjärna har hemligheter för mig! Har i flera dagar nu kommit på mig själv med att stirra på ingenting och dagdrömma. Vad tänker jag på då?! Well, det är något som uppenbarligen inte vill tas till diskussion. Jag kan ärligt inte komma på vad jag själv funderar på.

Igår kväll försökte jag mig på en "seinisjälen-övning" med Sebastian för att hitta mina tankar (han tycker det är sådär kul när jag är på mitt djupa humör:)). Vi tände levande ljus, satte oss helt tysta mittemot varandra i sängen och tittade in i varandras ögon. Satt säkert femton minuter, sen orkade vi inte längre. Blev inte mycket smartare, men det va en djup upplevelse (ärligt).

              Bäst och avsluta med något så ytligt som ett dagens outfit foto:

                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar