onsdag 15 september 2010

Cravings

För att fira min lediga torsdag delade jag och kärleken en flaska vin igår! Vaknade med huvudvärk 05 av att lägenheten nästintill haglade bort, därefter väckte naturens under hackefuckingHackspett mig vid 08.

Somnade vansinnig om men klockan 10 ringer telefonen. Ska arbeta imorron innan Lindex. Ska agera personlig assistent åt Peter Magnusson i hans nya program ute på Lidingö... Kort därefter berättar min iphone att jag fått mail. SVT vill ha med mig i sitt nya program vilket innebär att jag måste börja öva på intervjuer. Fick ett dokument på två a4 sidor med personliga frågor som skulle besvaras snarast.

Allt ska bli skitkul!!
Men att sova bort dagen står inte längre på schemat :) Är sugen på Marabous choklad med apelsinkross. Undrar om den finns kvar?


Min familj :) (vaddå längtar efter barn!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar