fredag 24 september 2010

Jag har haft en pistol mot mitt huvud!

Vilken otrolig fredag jag haft! Spelade in mina sista scener som Anja i Misterioso, riktigt intressant att arbeta med Harald Hamrell. Började 06 och va inte klar förrän frammåt eftermiddagen...

Fick insikt i hur viktigt det är att bibehålla exakta utseendet som skådespelare genom en film. Bara den dryga månaden jag vart med ska inspela sig på samma dag i filmen. Detta innebär exakt samma solbränna, naglar, kroppsform, smink, håruppsättning m.m.

Överhörde en av de kvinliga huvudrollerna prata om hur hennes hår förslets då hon var tredje vecka va tvungen att färga utväxten... Tänk att stanna sig själv utseendemässigt ett år. Ytterliggare en sak man inte tänker på i branchen...

Gjort idag:
 - Hånglat (haft "sex") med en man på 60+
 - Haft en pistol mot huvudet 
 - Blivigt räddad av insatsstyrkan
 - Skruvat fast en ljuddämpare 

Kommer sakna mitt alter ego Anja! Farväl!


Insattsstyrkan!

Hamrell regisserar oss!

Kändes sjukt med makten att kunna döda (om den haft magasin).
Reality check.

Isattsstyrkan came to the rescue!

Jag och min lover... :)

Rykel for H&M underkläder. Känns overkligt att hela Sverige kommer se mig kravla runt i underkläder nästa höst...
Kände mig sådär snygg när jag ber för mitt liv i bara mässingen, tårarna rinner längst kinderna, näsan snorar och munnen dreglar i ångest :)

Mördad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar