fredag 31 december 2010

Gott Nytt 2011

Sitter har och funderar over vad jag ska skriva i mitt sista inlagg 2010. Beklagade mig till Basse tidigare idag om att aret gatt sa fort. Men nar jag ser tillbaka pa det har det verkligen hant en del, bade utat och innat! Forstahandskotrakt pa lya, pojkvan, programledare, filmroll, resa till Thai en manad, bott i Budapest m.m.
 
Det har vart ett jattebra ar ur manga aspekter forutom ett stort minus - jag va tvungen att klippa mig.
Har nog aldrig i hela mitt liv kant mig sa "icke-Evelina" som det sista halvaret. Sonderstylade haret nar jag jobbade som programledare, varenda jakla dag vart det plattang sa i juni va Hanna tvungen att ta till saxen. Jag tackar gud for extensions, nu ar det bara att vanta ut ett blont harsvall igen...! Later kanske ytligt, men det ar en ratt konstig kansla att inte kanna igen sin egen spegelbild ens efter 7 manader. Varenda morgon forsoker jag se en extra milimeter kring axlarna...

Det har vart ett otroligt oforutsagbart ar. Bytade livsstil, vilket nog va bra. Ar en person som valdigt latt anpassar mig efter omgivningen, pa gott och ont. Say no more, avslutade ett kapitel och borjade pa ett nytt... :) 
Lever efter "One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching" och hade inte vart dar jag ar idag om jag inte gjort det jag gjort. Inget som jag behover forklara. Funderar pa att en dag skriva en sjalvbiografi, mest for egen terapeutisk skull (nu sitter manga och drar sig i haret :), men lugna - alla namn blir fingrerade :)). Tror aven det kommer bli ett fiktivt namn istallet for mitt :)

2010 tog jag ett studieuppehall, hoppar dock tillbaka till skolbanken i februari for att fortsatta bli en sjuksyrra.
Traffade mannen i mitt liv, en basta van som jag kommer ha bredvid mig for alltid :)

Puss och kram, Gott Nytt ar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar