onsdag 21 september 2011

Stockholmsmässan

Full rulle med ny personal... Är supervisor även på denhär kongressen, ska bli så grymt kul! Varenda gång jag är på såhär stora events blir jag lyriskt, ska fan säga upp mig från mina andra jobb och bara va på sånthär ;)
Idag har vi genomgång, utbildning om hur mässan kommer genomföras, vad som förväntas av oss och allas positioner. På fredag smäller allt igång och varar till och med tisdag!

Mässan är en av världens största (Europas främsta) cancer-kongress och heter ECCO. Vartannat år samlas ledande forskare, läkare och läkemedelsföretag för att diskutera och sammanfatta framstegen inom vetenskapen. Detta året hålls kongressen i Sverige! Läkemedelsföretagen presenterar sina nyaste mediciner, vissa som inte ens finns ute på marknaden! Så fashinerande!! HÄR hittar ni info om ni är intresserade...

Ikväll ska jag hämta upp finaste Jenny och hennes kille på t-centralen. De är hemma på semester från Spanien och det ska bli såååå kul att träffa dom!! De bor hos oss tills lördag, hoppas jag hinner umgås lite mellan jobben...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar