söndag 23 december 2012

LACKAR MOT JUL!

Nu börjar dagarna återgå till normala rutiner här hemma, och jag kommer få tid att blogga igen :)
Doris ser inte hela lägenheten som en öppen toalett, hon sover på nätterna och börjar bli allmänt mer självständig. Skönt!! 

Jag kan inte förstå att det är julafton imorron!? Tänk va snabbt tiden har gått... Jag har gått upp i "julmatsvikt" senaste veckorna och, haha, det är sååå obekvämt med tajta och illasittande byxor...! Måste slimma till mig men ska vänta tills på tisdag, imorron vill man ju frossa i godsaker :) Får köra mysbyxor några veckor... ;)

Jag har börjat summera året som gått och lagt planer inför 2013. Tänkte delge er mina tankar och önskningar i ett senare inlägg. Men jag ska ägna mer tid åt mitt företag samt mina studier, det ska vara mina primära karriärsmål. Har en del tvsaker också, men det avslöjas senare ;) 
Lite vad som hänt sedan vi sist hördes...


Va förbi hos Jean på Lasercenter. Lite småfix innan jul & nyår...

Gjorde även en IPL behandling. Har några pigmentsfläckar (hyperpigmentering) precis vid rumpan som jag stör mig på i bikini. Fick något hudutslag förra året i Thailand som jag kliade på vilket orsakade mörka ärr när jag solade. Hoppas de går bort, ska på fler laserbehandlingar om några veckor för att verkligen försöka radera fläckarna. Lasercenter är jätteduktiga på olika ljusbehandlingar, har tidigare tagit bort pigmentfläckar i ansiktet med perfekta resultat! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar