onsdag 3 juli 2013

HITTA TILLBAKA TILL SIG SJÄLV

Har senaste veckorna känt mig som en gråmus. Att arbeta hemifrån har sina för och nackdelar. Jag älskar friheten att kunna arbeta fem eller femton timmar om dagen, men hemmakontor är absolut inget positivt för min form och stil. Det känns som om jag inte riktigt brytt mig om min utsida, jag sminkar mig sällan, gör aldrig frisyrer och lufsar runt i mjukiskläder. Ändring!!

Svängde därför förbi Teres Plastikkirurggruppen för att uppdatera badrumsskåpet. 
Det blev en dagcreme från Restylane och en ögonkräm från VI. Lyckades även få en konsultation med Anita (hudterapeut som arbetar där) och vi pratade om peeling. Det ena slutade med det andra, så på måndag ska jag få en kemisk peeling. Haha, är lite rädd.... På onsdag kommer jag börja tappa hud. All hud i ansiktet kommer försvinna och jag kommer ha öppna sår i hela ansiktet...! Uscha!
Men tänk om några veckor, vilken babyhy jag kommer få :)

Ska även fylla på lite Botox och fillers. Mina kinder är superfina sedan jag va där sist, men de kan fyllas på lite. Läpparna ska formas upp lite, bara ytterst lite.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar