torsdag 21 november 2013

MINGELKVÄLL HOS TERES PLASTIKKIRURGGRUPPEN

Nyss hemkommen från en underbar mingelkväll hos Teres Plastikkirurggruppen. Jag har träffat så många fina nya bekantskaper, riktigt kul! Det är något speciellt med "tjej-mingel", speciellt när det är så känsliga/viktiga saker som skönhetsingrepp - jättekul att lära känna så många nya ansikten :)

På migelkvällen fick jag möjlighet att presentera lite om min erfarenhet inom bröstkirurgi, gjorde som ni vet min (förhoppningsvis sista) operation för drygt en månad sedan. Jag tycker det är viktigt att dela med sig, hjälpa och guida andra - så hör gärna av er om ni har frågor eller funderingar! Maila mig på evelina@effectaevent.se eller kommentera direkt här i bloggen.
Om ni scrollar ner (eller klickar här) hittar ni mina två senaste operationsberättelser.

Ett av mina företag, Effecta Event, hade två event idag bl.a. i Mood-gallerian så jag passade på att ta med mig min eventfotograf till mingelkvällen på kliniken ;) Jag får bilderna från minglet imorron, lägger upp dem på bloggen så snart jag fått dem!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar