torsdag 28 november 2013

SENASTE DAGARNA I INSTAGRAM

Det är en cool känsla att mina företag börjar sköta sig själva. Tänk att så många arbeten och häftiga event skapats ur min passion till eventbranschen. Jag älskar verkligen mitt jobb!
Effecta och Serveringsproffsen har ett stort, fint kontor mitt på härliga Södermalm (Götgatan 100 - fantastiskt läge!) och en grymt duktig tjej sitter som projektledare och personalchef.

Jag har börjat jobba som eventpersonal igen vilket är fantastiskt. Jag har dessutom skrivit in mig i flertalet kurser och ingått i flera bra nätverk för VD:s som träffas varje vecka. Det finns otroligt mycket i Sthlm när man börjar leta....! Kul!

Det närmsta halvåret har jag åsidosatt för fokus på min egen utveckling. Eftersom jag är kärnan i mina företag, den motorn som skapar dessa fantastiska ringar på vattnet, så ska jag använda mig själv som resurs till att ta mina företag ytterligare ett steg upp. Det blir en spännande tid nu, i maj ska jag utvärdera!! :)


"Socialt entreprenörskap" med CSES är en intressant kurs jag kommer gå på tre veckor fram.

"Buisness in heart" är ett fantastiskt nätverk av kvinnliga chefer och VD:s.
Jag medverkade på deras frukostmöte idag och kände "nu är jag hemma". 

Många bra nya kontakter - coolaste katterna i stan!!

Finns det något bättre än att serva andra till en fantastisk upplevelse?
Finns det något bättre än att leverera toppklass service?

Jobbar som eventpersonal igen :)

Här är jag som isprinsessa... Typ. Eller inte :)


Stockholms häftigaste eventbyrå, Life Event, hyrde in oss som eventpersonal. Tack!


Jag var ju typ stand in för henne. Bara att hon inte visste det....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar