onsdag 21 november 2012

CATCH UP

Ååå va skönt, idag känner jag mig ikapp vardagen. Det va längesen!
Imorse la jag in den sista verifikationen på bokföringen och förberedde lönerna för SIME, så jäääkla skönt!
Nu kan jag börja ta itu med icke akuta saker... Har en lång "to do list", men det ska nog lösa sig inom närmsta veckan. Bland annat:

 - hämta ut bilen hos verkstaden
 - godkänna sista ändringarna på kommande Effecta-hemsidan (längtar tills ni ska få se, sååå fin!)
 - åka till Ikea och köpa sista sakerna till mitt kontor
 - återbesök till Laser Center med Vanessa
 - gå kurs hos Fortnox (bokföringssystemet åt mitt företag)
 - åka till Malmö och besöka lite hemlisar (antagligen nästa tisdag!?)
 - köpa sista sakerna till Doris som är här hemma om två veckor!! (tiden går fort!!)
 - planera jul & nyår - ska jag och Basse resa ngnstans?
 - seriöst leta vigselring
 - boka ny tenta hos skolan

Hann med lite jobb i klädbutiken idag också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar