tisdag 6 november 2012

KUGGAR TENTA, JOBBAR, JOBBAR & JOBBAR

Berättade jag att jag fick amazing VG på förra tentan?
Va en hårsmån från att sätta upp resultatet på skolans rektors dörr, men Basse hindrade mig i sista sekunden. Typ faktiskt precis vid skrivaren... :)
Hur kunde jag ha sån tur att träffa en man som är så olik mig på så många sätt!? :)


Har en ny tenta på lördag vilket jag tyvärr kommer kugga.... Jag har så jäkla svårt att släppa jobb! Jag är en "doer" i praktisk mening, jag njuter av att se mina resultat av arbete direkt!
Jobbar på Röda Korset, för Effecta, för klädbutiken osv.... Att sitta begravd i en skolbok är svårt för mig som vill ut och få direkt uppskattning för mitt arbete!

Oh well,
får satsa på omskrivningen. Att hinna plugga in allt till på lördag är kört. Fan för mig. Skärpning.

Mamma ringde igår och berättade att jag va med i GT. Hahaha, va tvungen att springa ner till Pressbyrån och kika... Jojomensan :)

Vad händer mer:
 - hämtar snart valpen
 - till helgen ska pappa följa med till svärföräldrarna i Kolsva för en familjeweekend. Första gången de träffas! Kul!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar