onsdag 24 april 2013

FÖRSTA AVSNITTET AVFYRAT

Satt hemma hos Tanja och såg premiären av "69 saker om sex" igår. Vilket superkul program!
Även om jag kanske är lite partisk eftersom jag är med i serien, så måste jag säga att det är väldigt underhållande! Lärorikt, lättsamt och spännande :)

Härligt att se så många frispråkiga personer - utan att på något sätt vara högdragna.
Gillade verkligen inslaget med killarna som skulle prova hrmm.... "leksaker", vilka härliga grabbar! Basse satt och dooog när han såg dem, det vart skämskudden nästan hela tiden :)
Men efter inslaget tänker man verkligen "Vilka härliga snubbar, tänk att de vågar!"

Även vi tjejer i panelen är bra. Starka, frispråkiga och ärliga kvinnor som inte skäms för sig själva och sina intressen. BRA DÄR!! :) Blir stolt över mig själv!

Från inspelningen :)

3 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag har kommenterat här förut men försöker igen!
    Jag har sett att du har gjort en fettsugning av din haka/hals och det är precis vad jag själv ska göra om två veckor. Ingreppet kommer utföras under lätt narkos och lokalbedövning. Jag är nervös som fan eftersom jag aldrig varit sövd tidigare. Jag är påläst hur hela ingreppet går till och hur blå och svullen man kommer vara efteråt. Min fråga till dig är egenligen : hur ont gör det efteråt? blir man helt handikappad eller kan man leva ett hyffsat normalt liv de första veckorna?

    Jag hoppas att jag får ett lika fint resultat som dig! Jag ska göra ingreppet på Akademikliniken och tycker dom verkar trygga och bra!

    Kram :)

    SvaraRadera
  2. Hej,
    du ska INTE vara nervös! Din narkos och bedövning kommer gå jättebra, precis som ditt resultat. Du kommer somna in lugnt och skönt (det är faktiskt en härlig känsla att somna in ;)) och därefter kommer du vakna med lite värk i halsen - men överlycklig över att du äntligen genomfört ingreppet! Ååå, jag kommer aldrig glömma känslan när jag för första gången såg resultatet i spegeln - jag började nästan gråta!!

    Du kommer bli lite svullen över halsen, men man har inget ont - förutom när man ska massera området. Man ska ju massera med en kräm en till två gånger per dag, det gör lite ont :) Massagen ger man för att återstående fett på hals och haka ska "jämnas ut" över området.
    Du kommer ju ha blåmärken över hela halsen, så när du masserar gör det lite ont. Tänk att du trycker på blåmärke, precis så känns det! Lite frustrerande ont :)

    Du blir absolut inte helt "handikappad" efteråt, absolut absolut inte!! Du kan gå till jobbet och fungera som vanligt dagen efter ingreppet. Det finns så mycket strunt på internet, läs inte för mycket :)

    Sänd mig gärna före och efter bilder till evelina_s84@yahoo.se - skulle va så kul att se ditt resultat!

    BRA att du VÅGAT ta tag i ditt problem och missnöje. Du kommer bli så glad efteråt, hela ansiktet/utseendet förändras otroligt mycket!!

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar :) Det ska bli så himla spännande att se resultatet efteråt! Jag kan absolut skicka före och efterbilder så du får se! Antar att man är rätt svullen efteråt men efter ett par månader lär man väl se nån skillnad iaf :-)

    SvaraRadera