måndag 8 april 2013

NU KÖR VI SÅ SAKTELIGA IGEN :)

Lever ni? 

Det gör jag också... :) Har bara haft lite att stå i det senaste. Jag har gjort massor av kul saker, ska visa i bilder nedan!

Dessutom har jag fått "baby-sjukan". Kan direkt säga att jag inte är preggo (än!), meeen det börjar kännas väldigt rätt tidsmässigt och jag kan inte sluta gräva ner mig i barntillbehör på nätet :)

Jag har börjat beställa några väl valda saker inför tillskottet, det är skönt att ha väldigt god tid på sig. Dessutom blir det väldigt dyrt att behöva köpa allt sista 9 månaderna.
Ni kommer få följa med mig i mina förberedelser :)

Idag skulle jag egentligen åkt till Barcelona med Tessie, men fick ett viktigt möte på onsdag så jag köpte nya biljetter till torsdag... Blir borta torsdag-torsdag, underbart! Lite trist att missa premiären av "69 saker om sex" bara... :(

Lite update då:

Effecta Eventpersonal har ändrat namn och skepnad. 
Numer är jag ägare till ett privat aktiebolag: Effecta Event AB



Ni trodde väl inte jag helt drunknat i mina märkeskostymer och pappersarbete på kontoret...!?

Självklart är jag och Camilla med i säsong 2 :) 

Börjar sändas nästa vecka REDAN!!  - surprise!!



Träffade Kungen och gjorde lite buisness ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar