lördag 13 april 2013

TESSIE SHOWS HER POSHPAWS ;)

Ni som vart i Barcelona tidigare vet att staden kryllar av hundar. Tror faktiskt varje familj har en hund, minst!

Detta har jag sett tidigare gånger jag vart här, utan att direkt synat hundarna ordentligt. Nu har jag fått chans att göra detta och på mina tre dagar har jag nog inte sett en enda renrasig vovve. Det är korsningar hit och dit, och väldigt få hundar är lika "försiktiga och väluppfostrade" som Tessie :) Hon har träffat, helt ärligt, en hund hon kunnat leka med här nere... Haha, och folk bara tittar på henne som hon är något slags ufo med sitt rosa diamanthalsband och "damiga" framtoning.

Idag har jag haft frukost picknick. Satt nog en timma och bara filosoferade ut över staden. Därefter tog jag tunnelbana till lite olika platser och kikade runt i stan.... Mys!!







1 kommentar: