lördag 20 mars 2010

Bilder säger mer än tusen ord!

Har haft hektiska fullbokade dagar hemma i Sverige. Vet knappt vad som hänt, men nu sitter jag hemma hos Basse med en kall bira och en hög korsord framför mig i Budapest igen!

Fick tyvärr inte jobbet för Stenmark, jäkla skit också! Det va för ett stort elektronikföretag och jag hade gärna kammat hem det.... Det märks verkligen att konkurransen på jobb av denhär klassen är grymt hög. Alla "kollegor" på castingarna håller riktigt bra kvalitet och det gäller att göra allt perfekt, klockrent på träffarna. Statist och mindre skådespelarjobb finns överallt nu när jag blivigt erfaren, men jag kanske måste förbereda mig på att vägen frammåt kommer delas med många andra som vill dit jag vill... Personer som gjort lika mycket som mig och är lika duktiga...
Får reda på om jag fått jobbet för Bollibompa inom två veckor!




Torsdag kväll... Restaurang Lebanon på Norrmalmstorg är utan tvekan en av Stockholms finaste! Underbar service, goda viner och fantastisk mat! Mums!


Hos Tony & Guy i fredags... Trevliga och duktiga som verkligen tar hand om mig :)

 
Kul på tåget... :)


Intern skämt. Man ska inte blanda alkohol, vansinnes städning, nyduschad och stress...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar