fredag 5 mars 2010

Programledare för Barnprogram?

För några veckor sedan sökte jag ett jobb som programledare för ett Barnprogram på Svt. Nu har jag gått vidare i första uttagningen! Det har säkert jättemånga andra också, men jag hoppas verkligen jag får komma på casting! Tror jag hade passat perfekt till jobbet, alla som känner mig vet hur nyfiken, barnslig jag är :) Detta hade vart galet roligt, inspelningsperioden passar perfekt för studier och nuvarande jobb! Jag håller alla tummar!

Vad har hänt mer idag? Jo, jag fick frågan om jag va "snigel" på facebook. Jag svarade att jag varken va snigel eller singel...

Imorron jobbar jag mellan 08-11, så ta en titt på mig till frukosten :) Min härligt galna tysk kommer sitta i kontrollrummet och jag förbereder mig redan nu mentalt på alla "NEIIIN!!" med mera som kommer skrikas i mitt öra...


Inspelning av "Blåsningen" i höstas!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Jag undrar bara hur du sökte in som programledare på barnprogram?Vad måste man ha för utbilding för att jobba innom det?Jag jobbar nu som bvarnskötare på en förskola och har jobbat här i 6 år.Älskar barn och har själv barnasinnet kvar.Men jag känner att jag vill byta arbete nu.Jag gick estet i skolan och är verkligen en teaterapa..Har du några råd och idéer på hur man söker sig in som programledare?
    Mvh / Sabine
    Maila mig gärna på
    sabine_holmgren@hotmail.com
    Tacksam för svar:)

    SvaraRadera