onsdag 31 mars 2010

...när orden inte räcker till...

Dygnet har inte tillräckligt många timmar för mig! Håller på att förhandla med lite klädmärken och smyckesföretag ang exponering, letar ny lya i Stockholm och försöker planera in nästa Sverige resa. Måste nog hem en vända ganska snart, ska spela in en musikvideo och klippen förväntas va färdiga redan om några veckor... Det blir en "ray of light" inspirerad video där jag ska dansa lite magdans inspirerat... Kommer filma i bikini och jag syns endast som en mörk siluett i helbild :) Tror det kommer bli riktigt bra, skisserna och tanken till projektet verkar coolt! Lovar att lägga upp resultatet till sommaren när allt är klart :) Vilken grupp det är för är såklart hemligt....

Idag gjorde jag ett försök till att få Tessie friserad, trodde jag hade en tid hos hundfrisören kl 13 men genom språkmissförstånd visade det sig att jag inte hade tid förrän nästa vecka. Fick ett smärre utbrott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar