lördag 27 mars 2010

Sommaren är här!

Idag har jag promenixat runt i tisha i stan! Äntligen kan man se lite äkta solbränna i ansiktet :) Försöker hitta en vettig laserklinik, skulle gärna retuschera lite på benen, armarna, katten&musentiotusen osv... Men varenda gång jag träder in i en klinik här känner jag ett sting av patriotism och en längtan efter Citadellkliniken hemma i Sverige. Får kanske ägna mig åt frimärkssamling här nere och skulptering hemma :) Jobbar natt tills helgen så jag har mest tagit det lugnt idag, städat hemma, köpt matskålar, pläd, godis och ben tills Tessie kommer på måndag! Längtar som fan efter henne... Basse va och hämtade mina nya Kyboe klockor idag, han tar ner dom och lite annat gott jag beställt! Längtar tills jag ska visa er :)


Jag och Boss!
Hmm, vet inte hur jag ska formulera en kul mening utan
att det blir fel antingen mot hennes eller min figur ;) Dubbel och halv kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar