fredag 5 mars 2010

Lagen om all jävlighet

Igår for jag och Amanda runt och letade efter en skönhetssalong som laserbehandlar bort hår. Haha, hittade en härlig lirare som ville sätta kniven i oss direkt. Jag frågade därefter om han hade botox, tänkte det kunde va kul att höja ögonbrynen lite för ett mer vaket uttryck. Då började han klämma på hela min panna och ville lägga injektioner i HELA pannan och runt munnen. Jag drog i rask takt.

Kvällen tillbringades i goda vänners tillvaro och mumsig Kina mat. Kröp till kojs strax efter tio med en härlig eftersmak av en klunk whisky. 8 timmar senare slår lagen om all jävlighet in.

Jag vaknar upp dränkt i svett, med en slagborr mot huvudet och en motorsåg genom magen. Lyckades krypa till toaletten. Jag har blivigt magsjuk blandat med att en liten stänkare satt sig som en rejäl skallebank. Detta resulterar i att jag blir tvungen att stanna hemma från jobbet. Jag skulle bryta gränsen på 30 live timmar i svensk tv idag, men det sket ju sig.

Upp på allt detta fuckar mitt privatliv upp sig totalt. Vet varken ut eller in vad fan som hänt, men det är ordentlig kris i lägret. Det är en härlig kaotisk soppa där man ser att man faktiskt har mat i grytan men är inte i närheten av att se ingredienserna.

Någon, ge mig ett trollspö.




Att jag är en sjuk arbetsnarkoman med det ständiga kravet att alltid vara bäst gjorde att jag blev hemskickad idag. Satt med en spann bredvid mig i sminket och spydde var femte minut genom sminkningen, kröp upp till studion. Min chef kramade om mig och beodrade mig att gå hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar