söndag 9 januari 2011

Andrahands fynd är roligast

Tittar runt på blocket efter möbler till lägenheten. Vi behöver en stor vit hörnsoffa och tv bänk till nya lägenheten. En riktigt stor, djup och bred soffa måste det vara eftersom jag älskar att somna framför tvn sena kvällar!
Tacka vet jag andrahands fynd på tex "blocket", halva priset på nya möbler! Min plånbok kommer gapa så tomt några månader nu pga all semester, åker ju till Indien om drygt en vecka! 
Min bästa kompis har börjat dejta en shejk, prins eller liknande som bjuder dit oss båda :)
Fick biljetten förra veckan som va på två veckor, vilket inte kändes aktuellt... Blir för lång tid hemifrån med jobb, ny lägenhet, Tessie osv. Givetvis är den ombokningsbar och jag tror jag nöjer mig med en 9-10 dagar. Ska bli jättehärligt! Mumbai be aware :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar