lördag 8 januari 2011

Ta vara på tiden

Gick igenom lite samarbetspartner för 2011 och redovisade de jobb jag har klart än så länge. Blev sittade ett tag och funderade. Just nu lever jag verkligen i samarbete med universum, jag tänker inte så mycket utan följer bara mitt hjärta. Tänker inte i prestige utan på inre välbefinnande och jag tror det är då man flyter samman med sitt öde. I samband med detta kan tillvaron bara vara perfekt, för allt är perfekt när man flyter fram tillsammans med tiden och inte försöker omarbeta den. Oftast försöker man ju spara eller dra ut på tiden. Det är så jäkla skönt att ha allt jag, för stunden, kan önska mig. Utbildning, hälsan, lägenhet, bästa vän/pojkvän och min Tessie :)

Man ska verkligen se inåt och lyssna på sig själv. Omgivningen idag är så målinriktad, man ska va snygg, ha bra karriär, allt ska va så perfekt. Det gäller att fråga sig själv vad man vill prestera och strunta i vad idealen menar.
Det är inte målet som är viktigt, utan resan dit!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar