onsdag 12 januari 2011

Home sweet home!!

Nu är äntligen jag, Basse och lillbäbis samlade på hemmafront igen! Har hämtat nycklarna till lägenheten och redan hunnit köra en hel del möbler. Börjar se ut och kännas som ett framtida hem :)

Sitter just nu och tittar på älsklingen som snarkar i vår provisoriska säng... Organiserade garderoberna och frågade hur han ville ha sina utan att få något svar. Ropade flera gånger för att sedan hitta honom däckad i vardagsrummet. Lilla älsklingen, "bäst att lämna inredning åt tjejen - har ändå inget att säga till om" tänkte han nog innan han somnade :) Jag ska ta mig en whiskeypinne, sätta på lite musik och fortsätta dona... 

Ahh! Just det, sköt på SVTs inspelning för Minuten idag. Basse har halsfluss och jag kände mig zombiefräsch imorse, skulle nog inte gjort sig i rutan :) De va snälla att ge mig en ny inspelningsmöjlighet nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar