onsdag 5 januari 2011

Softar runt och längtar efter min Tessie

3 veckor går för fort! Längtar dock efter min bäbis... Kan verkligen förstå föräldrar som inte kan slappna av när de är bortresta. Innan har jag tyckt att det verkar löjligt, men sen jag va borta från Tessie första gången i våras förstod jag hur man känner...

Har sprungit i affärer idag. Även suttit en del framför datorn och planerat jobb. Har en del kul grejer på g i vår! Åker till Indien i slutet av januari, därefter eventuellt Argentina. Ska kanske vara med i "101 sätt att åka ur en gameshow" som är ett nytt program för kanal 5.
Sen blir det nog några reklamjobb och dessutom extraknäcka som reporter! Ska hålla er uppdaterade :)

Imorron blir det mot östra Thailand för sol och bad igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar