onsdag 6 april 2011

Ingen polsk afton

Idag hade vi bokat bord på en polsk restaurang. Skulle gå på spännande Caré Piastowska... Men jag va helt slut efter en heldag med plugg. Fattar egentligen inte varför jag va så trött, har ju suttit hemma...!? Det blev i alla fall chips och dip framför tvn, somnade vid 22 och vaknade i soffan nu. Ska tassa in och lägga mig bredvid Basse.

Imorron ska jag ta Tessie till hundfrisören. Ska unna både henne och mig lite lyx genom att låta frisören fixa henne. Har egentligen som principsak att alltid bada, föna och klippa henne själv. Har man skaffat sig en pudel (=mycket pälsjobb) ska man banne mig fixa sånt själv utan att klaga :) Men några gånger om året kan man ju "fuska"... Ska lägga in före - och - efter bilder imorron!!

Ps: fatta hur mycket jobb afrohår kräver!! Jag kan ju va lat och låta Tessie "ruffa" till sig, men det går ju inte om man är människa :) inte konstigt att det finns speciella salonger för afro och att bara vissa frisörer "kan" sånt hår... En eloge till alla med afroburr för att de typ står ut ^^

Om jag får bilen imorron ska jag antagligen köra till Sickla köpkvarter också och köpa grejer till balkongen. Ska bli så mysigt att inreda den!
Nu - godnatt *zzzZ*


De blev riktigt nöjda & tjocka efter mina rester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar