tisdag 5 april 2011

Jag är inte världens bästa matte just nu

I alla fall inte enligt Tessie. Men hon hade igen hög feber *puhh*
Får avvakta och hoppas alla i familjen blir bra snart :)

Ligger framför tvn och lyssnar på älsklingen som snarkar från sovrummet. Tessie har, som vanligt, klättrat upp på en kudde i soffan. Förr, när man mått såhär oförskämt bra och vart så tillfreds med livet, fanns det alltid något gnagandes i bakhuvudet... Det va alltid något som va en "issue" i livet... Kanske för man va ung!?
Men just nu är allt så jäkla bra. Jag pluggar till sjuksköterska, Basse har fått ännu ett jobb som programledare för en nysatsning i radio, vi har en härlig 2a på förstahands kontrakt, bra ekonomi och är lycklig kära med hälsan i behåll (förutom eventuell salmonella :).
Jag har fullständig kontroll, det finns inget som kan ta ovanstående ifrån mig!! Fatta lycka!! Jag behöver inte "ta i trä", för det finns ingen (förutom oss själva) som kan ta detta ifrån oss! :)

(Dock såg jag att "Dagens Man" ska börja sändas på tv11. Det är något som både jag och säkerligen Carolina Gynning bara vill lida igenom, fattar inte va fan vi höll på med på inspelningarna för snart två år sedan. Roza från BB va också med. Om ett halvår är säsongen över och då är programet borta... Varför kasserar dom inte bara det? Det är ju ändå så gammalt nu...)

Just nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar