måndag 18 april 2011

Ja, jag har vart lite lat i helgen :)

Därav en dålig uppdatering. Igår va vi ute på thairestaurang! God mat, härligt vin och underbart sällskap :) 

Nu ska jag iväg till min praktik!! WEII!! Ska bli spännande!! Efter lunch kommer en bil med grabbar från Falkenberg :) Min "låtsas"-lillebror och hans fyra polare ska på konsert och valde lämpligen att bosätta sig hos mig och Basse i två dagar :)
Eftersom jag älskar att laga mat va planen att göra middag, men vid närmre eftertanke. Kan ni föreställa er bara mängden köttfärs åt fem 19-åringar!? My god, det blir restaurang istället!!

Ikväll ska vi förbi Basse och se när han kör NRJ live och därefter en mindre Södermalm-utgång med grabbarna! Hörs sen!!

Le Gang:


En puss i djungeln:




Paraply bakom öra:




Såhär strukturerade va vi när Basse tog papparazzi kort:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar