tisdag 20 december 2011

Filosof

Jag blir alltid så djup när jag är iväg ensam. Både skrattar och gråter på mitt lilla rum nattetid :)
Har nästintill utvärderat hela 2011 och utvecklat mål för 2012. Väntar med utvärderingen till slutet av året, det hinner nog hända en hel del tills dess :)

Detta vill jag fokusera på nästa år:
 - Umgås mer med Tessie.  Börja agility igen eller i alla fall ta mig tid till ordentliga långa lekpromenader flera gånger i veckan.
 - Klara av Anatomi & Fysiologi tentan. Göra mig helt redo att starta termin 3 till hösten.
 - Träna bort mina ryggproblem. Gå till sjukgymnasten regelbundet.
 - Göra lite mer mediajobb. Minst ett var tredje månad. Det ger mig så mycket energi, får ju mina boostar att få stå i centrum :)
 - Investera mina sparade pengar i något. Som det ser ut nu blir det aktier (fy fan va tråkigt), men jag vill hellre starta eget. Får fila vidare, massor av komponenter som spelar in.

Tycker det är realistiska och bra mål. Känns som om jag bara låtit tiden passera utan att göra något på senaste tiden, jag vill ha mycket att minnas av min tid!!

Nu blir det iväg på några timmars promenad igen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar