onsdag 21 december 2011

Sista dagen!

Nu är jag snart hemma hos min fina familj! Ser dock inte fram emot flygresan, ska mellanlanda i Ukraina av alla ställen och resan dit går på härliga tio timmar. Alltså jag får krupp av vetskapen att jag måste sitta still på en liten stol i drygt tio jäkla timmar. Det kliar redan nu i kroppen. När jag reser i sällskap brukar jag vänta tills planet släcks ner och sen kryper jag ner under/mellan stolarna och sover. Det kan kännas lite sådär men lägger man ut handuk där man har ansiktet är det ok, det är kallare där nere så man har ju hoddie och långbyxor på.

Men nu reser jag alone och jag är övertygad om att jag får en tjock Ukraines bredvid mig som snarkar och pruttar.

Tog ganska många kort igår, men när jag satt och sorterade insåg jag att det inte är ett dugg intressant för andra att se. Det går inte att förmedla händelsen kring kortet.... Aja, här är några i alla fall:

Mitt fabulösa rum:



Härligt isolerande väggar när grannarna kommer hem om natten :)
Min entré:



Hann ta ett kort när det va tomt, i
bland blir det så fullt att folk verkligen trycker in varandra ombord...

En staty på Kungen brann och ni som vart här vet att thailändare dyrkar Kungen.
Folk stod och skrek rätt ut i sorg, många grät och alla tog kort :)

Detta va bara helt sjukt...
Mitt ute i ingenstans hittar jag en plastbunke-rocker:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar