söndag 4 december 2011

Man måste ha pengar....

...för att tjäna pengar. Fick lokalen till min restaurang. Men sex månaders deposition har jag inte på kontot. Banken gav mig kalla handen, de ville att jag kunde redovisa att mitt företag hade gått med rejäl vinst det senaste året. Jo, men tjena.
Jädrans kapitalister :)

Ohh förresten! Min intervju gick jättebra, dock måste man va placerad i Insjön ett halvår vår till höst. För att komma in i företaget osv eftersom huvudkontoret ligger där. Hmm, jo men tjena igen.

Måste slipa ihop en ny genialisk plan. År 2012 ska jag bli entreprenör ;)


Här är lite av det jag pysslar med för tillfället. Tror väl jag sagt att jag handlar på auktioner i tex Dalarna och Västmanland för att sedan sälja i Stockholm? Allt ifrån guldklockor till porslin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar