söndag 25 december 2011

READY OR NOT HERE WE COME

Jag och Basse ska göra en videodagbok av resan. Varje dag ska vi filma en snutt och när vi kommer hem ska en kunnig bekant sätta ihop allt till en film. Kan väl va en kul grej!? Inte säkert att vi delar med oss, men kul minne...

Ligger i sängen och ska snart sova. Printade precis ut biljetterna då vi såg att det blivit en flygändring i sista minuten. Vi mellanlandar i Minneapolis inna vi flyger till Vegas och vi har inte fått starttid än... Lite smått nervöst, varför har inte dessa kommit upp än? Tänk om det är inställt utan ersättning eller en dags väntan!? Suck, bäst att inte tänka på det.

Jag är för övrigt en boll efter all julmat. Känns sådär kul att vara en boll i bröllopsklänning :) Men, men det får gå ändå. Kommer sakna Tessie, inte kul att lämna henne här hemma för andra gången på kort tid. Men nästa år kommer det läggas massor av tid på min lilla apa!

Nedan ser ni bilder på mitt nya projekt! Köpte exklusiva mobilskal i Bangkok som jag ska sälja här hemma. Samma leverantör (letade upp själva affären) som storbloggaren Foki använder sig av och säljer för 699 kr på sin hemsida. Jag kommer ta 499 kr per skal!
Hoppas det går bra, i så fall importerar jag hundratalet och öppnar e-handel.
Om inte så får jag försöka med något annat! 2012 ska ju gå i entrepenörens tecken ;)
Det gäller att försöka tills man lyckas!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar