måndag 7 januari 2013

2 PUDLAR MOT EN MATTE

Tessie och Doris är inte glada på mig idag. De fick tillbringa förmiddagen hos hundfrisören vilket inte va populärt... Doris skrek så mycket att frisören helt enkelt va tvungen att avbryta för att ta resten nästa vecka. Tills dess ska jag öva henne dagligen på att stå stilla och att låta trimmern vara kring hennes ansike...

Annars har jag pluggat, vart på möte och jobbat i klädbutiken. Har datorn med mig vart jag än går nu, det rullar på med företaget. Har skickat sju offerter idag efter förfrågningar, hur kul är inte det!? Hoppas nu alla tackar jag :)

Hmm, hmm.... vad gjorde jag här då!? :)
Såklart sitter jag och skickar iväg lite jobbmail, medans jag är på möte.
*dethär med att tiden räcker så bra till*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar