onsdag 2 januari 2013

NYÅRSLÖFTEN

Idag började vardagen igen! Vi är kvar i Kolsva till måndag, men redan nu har jag börjat arbeta och planera inför 2013. Jag har inga direkta nyårslöften, jag ska fortsätta på samma spår som jag gör nu. Dock har jag alltid så många bollar i luften så jag ska prioritera mer och skala av saker som inte är viktiga samt schemalägga min vardag lite bättre.

Framför allt ska jag satsa på skolan och mitt företag. Detta är mina prioriteringar månadsvis:
Jan-mars = Skola (omtentor, så jag kommer "ikapp" till termin 3)
Mars-augusti = Effecta
Augusti-dec = Skola

Jag har även några "småsaker" inplanerat:
 - Gå valpkurs med Doris i vår, till sommaren blir det Lydnadskurs steg 1.
 - Träna 2 dagar i veckan, med fokus på mina ryggproblem
 - Göra om boobsen (sänka implantaten)
 - Jag och Basse reser två veckor till Usa nästa vinter, jag och Jonas åker två veckor till Rwanda i vår

Upp på detta blir det eventuellt barn också :) Jag tycker att "just do it" medan Basse fortfarande tycker vi ska vänta "tills allt är redo"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar