fredag 25 januari 2013

EN VANLIG TORSDAG :)

Igår va en lång dag. Men jag har gett mig fasiken på att fota mer nu (=mer inlägg)!
Vart så sur över att jag inte knäppte ett enda kort förra fredagen när jag och Vanessa rockade med Tiesto... :)

Började dagen med frukostseminarie hos Prat Pr där Katerina Janouch som föreläste om:
"attityder och tabun kring män och kvinnors sexualitet ur ett antropologiskt och kulturellt perspektiv".
Jätte, jätteintressant där hon belyste att dagens 80-talister tar så mycket för givet.
Vi har aldrig fått kämpa för rösträtt, frispråkighet, jämnställdhet osv. Jag fick ett litet "wakeup call" faktiskt....

Något jag dock verkligen inte kunde hålla med om va det förbannade "hen".
Vafaaaan ärligt talat.
Mina barn ska inte bli några "hens".... De får växa fritt som ogräs i en vacker och kärleksfull trädgård, men de ska veta om de är en kille eller tjej :)

Nom nom nom....


Vissa frukostmöten är bättre än andra... Helt klart :)



Älskar mina kläder av och från Fanny Castelius. Ett ungt, kvinnligt, tidlöst och elegant klädmärke. Så glad när jag fann det på nätet, såg att Gynning använde dem... Här hittar ni e-shopen.

Nämen, vilka okristna damer!!! :)


Därefter försökte jag bli kvitt bubblet i knoppen ( härligt med skumpa till frukost ;)) och tog mig till Stockholmsmässan. Effecta Eventpersonal bemannade flera montrar, jag hade massor av personal ute på uppdrag! Stannade några timmar, därefter vart det hem till kontoret och arbeta.
Min tele går verkligen varm av uppdrag nu, så kul!!



Har ni sett Top Gear?
Då känner ni till mannen, myten & legenden "The Stig". 
Han va inflygen ända från England....


....eller är det kanske Effectas personal undercover....? :)



Lite coolt att bilarna flögs in från USA igår. Jay Leno hade lånat ena över dagen...
Nu är de med Effectas anställda :)


Lyckades värva supergrymma Michelle så fort hon landat på svensk mark. 
En riktigt bra tjej som jag hoppas stannar länge hos mig :)


Idag ska jag runt till olika Hemköp i Stockholm, har en del demos som jag ska fota och se så allt flyter på. Företaget La Casita har lanserat ett nytt sensationellt bröd :) Det innehåller endast 5% kolhydrater, vilket är ganska galet.... Perfekt för oss som försöker leva lite mer enligt GI.

See ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar