onsdag 30 januari 2013

UNDERBARA JOBB!

<3 Effecta <3

Jag fullkomligt älskar att arbeta med event - and I am damn good at it! :)
Jag trivs av att träffa människor och att ge dem bästa tänkbara service, och nu kan jag verkligen serva vem sjutton som helst. Allt ifrån självaste Kungafamiljen till "vanliga" lunchgäster på en restaurang :)
Älskar att mingla, kalla folk för Miss och Sir, niga och bocka, och att se till att alla gäster känner sig VIP gånger tusen. Jag trivs med att kunna generera en känsla av lyx och exklusivitet bara av min närvaro... Om ni förstår hur jag menar.

Min insats till gäster ska vara att de känner sig utvalda, att det aktuella eventet är "sååå important" och att de som deltar är "sååå very, very important persons" ;)

Idag hade jag personal ute på en kongress, marketing meeting. Gick upp 05.00 för att "starta igång" allt och kom inte hem förrän nu :)

Imorron ska jag ha personal på Café Opera, Operaterassen men tyvärr kan jag inte själv medverka :(
Ska ner till Malmö och blir borta hela dagen. Ska passa på att ha lite intervjuer, det har kommit en del förfrågningar om eventpersonal där nere....

Hämtade upp lite gäster på Nobis, sjukt fint hotell!




Mina fina tjejer :)

Lite genomgång av dagens schema...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar