söndag 27 januari 2013

HEJ & GODNATT

Hoppas ni haft en trevlig helg! 
Jag har haft det bra, fullt upp men inte så det vart slitsamt. Dock ska det faktiskt bli skönt med lite lugnare tempo några dagar framöver :)

Nästa stora event drar nämligen inte igång förrän på onsdag, tills dess är det lite demos i butiker och det behöver inte jag åka ut på. Har så erfaren och duktig personal :)

Det primära som står på agendan nästa vecka:
...onsdag, koordinera för Effecta på en kongress. 07.00-20.00 på två ställen, så det blir fullt upp!
...torsdag, åker till Malmö tidigt (redan 05.21....)  för att besöka min kirurg. Dags att investera lite i sig själv,
i alla fall göra en planering. Blir antagligen något i slutet av februari. You´ll se ;))
Förhoppningsvis kommer jag hem till Stockholm tidigt på torsdag eftermiddag så jag hinner förbi Café Opera. Har ett kick ass kul event som jag såklart vill besöka!!

Idag va jag förbi Stockholmsmässan.
Sista dagen på Lifestyle Motor Show så jag tackade av lite kunder... Hoppas vi ses snart igen!


A har jobbat flera gånger nu. It´s with löööve from Effecta ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar