torsdag 28 juni 2012

FÄRGAR FÅRET (HAHAHA)

Det blir en liten tillrättavisning av utväxten. Tessie är såklart med :)

Om tio dagar börjar inspelningen av det nya tv-programmet jag ska va med i!! Längtar tills jag får berätta allt för er.... Ni kommer först bli chockade när jag berättar detaljerna med kort efter kommer ni tänka: "haha klart HON ska va med på det, kan väl aldrig hålla tillbaka..." ;) Jag kommer medverka (ungefär) varje vecka hela hösten, och allt sänds på en av Sveriges största kanaler...!

Ikväll har Basse stand up på "Big Ben" och jag ska antagligen dit och kika... Behöver lite skratt. Kan inte fatta, det har kört ihop sig med flera saker denhär månaden. Och som alltid när jag känner mig nere blir jag som mest kreativ: har kommit på massor av planer för hösten!! Jag ska läsa några kurser på Komvux, Företagsekonomi 2 och Redovisning fördjupningskurs.
Så jääävla tråkigt, men det kliar i hela kroppen att överlåta ekonomin i mitt företag till en revisor. Kontrollfreak. På gott och ont. Jag kan redan grunderna i ovanstående ämnen (sedan gymnasiet) men jag tror det är bra att kunna applicera den mer ingående kunskapen när jag driver ett företag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar