tisdag 19 juni 2012

MAN LÄR SIG NÅGOT VARJE DAG

Idag har det vart väldans massa mailade. Imorron blir det en väldans massa ringande :)

Jag börjar bli trött på att sitta hemma, ska ta med mig datorn till ett café imorron. Vill även ta med mig Tessie och jag vet ett par lugna ställen på söder där jag får ta med mig hund...

Vad gör ni förresten på midsommar? Jag kan inte förstå att det redan gått ett år sedan sist...! På torsdag åker jag med familjen till Lysekil, stannar över helgen och har massor av kul inplanerat. Allra finast ska bli att opretentiöst promenera i Lysekils stad och bara göra "ingenting". Kanske stanna för en öl eller en räkmacka när suget smyger sig på. På midsommar ska jag sätta blommor i håret och vi ska titta på dans kring stången med alla barnfamiljer...

Här kan ni läsa om förra midsommar!


Fina 2011 i Lysis:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar