tisdag 11 oktober 2011

Det ni inte visste

 - Är att vår lägenhet just nu ligger helt nerpackad. Vi flyttar på fredag. Stor trädgård med såväl äppelträd som rödavinbärsbuskar (ett av varje - men ändå...!!) väntar! Jag är ledig fre samt lör och har anlitat flyttgubbar fredag.

 - Jag ska jobba på världens största music award
på torsdag (Birgit Nilsson Award - MTV kasta dig i väggen) där vinnaren vinner 1 miljon dollar. Kungen och drottningen är på plats. Kommer ha hand om alla VIP gäster, dvs världens kungligheter.... Minns förra gången när jag hade hand om Spaniens drottning och fick göra kaststygn på hennes galaklänning under 30 sekunders stress i en hiss påväg till Gyllende Salen för att träffa svenska Kungen... :)

 - Har vaknat 07 varenda jäkla dag senaste åren av ryggvärk. Har gjort tester men inte hittat orsaken. Givetvis har jag specialsäng i form av Tempur. Idag va jag hos läkaren igen, men jag fick fortfarande inte (thank God) varken diagnos Ichias eller Diskbråck. Det blir fortfarande "diagnos" muskulärt men jag ska röntga samt börja träffa en sjukgymnast varje vecka. Nästa uppföljning är i januari.

En prinsessas packning...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar