onsdag 5 oktober 2011

Uppdatering

Nu är jag mest arg här hemma. Tanken slog mig för några minuter sedan:

"HUR FAAAN KAN MAN HOTA NÅGON SOM MÅR DÅLIGT MED SPARKEN!?"

Blir mer och mer förbannad ju mer jag tänker på det. Har ni hört något sjukare!? Istället för att få mig att jobba klart passet, fungera som en coach säger h*n att jag får sparken?
Jag gick till denhär personen för tröst, kanske en kram och lite uppmuntrande ord. Det är jobbigt nog att må dåligt inför andra på jobbet (speciellt när vissa gottar sig i det) och det är nästan ännu jobbigare att helt utblottad komma till någon man inte känner för tröst. En kollega som jobbat mååånga år i branschen, tänkte såklart denne kunde va en stöttepelare. Då säger h*n att jag får SPARKEN!?!? 

Ni känner mig, nu känns det som om jag vill skriva öppet brev till huvudkontoret för hela jäkla koncernen X för att vädra mina åsikter :) Men som sagt - man ska som sagt välja sina strider.

Pratade förresten med min chef på den andra avdelningen. H*n sa att jag absolut inte skulle sluta, jag behåller mina tider där och får mer allt eftersom det kommer. Måste kännas väldigt knasigt för personen som gav mig sparken... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar