måndag 10 oktober 2011

Nu är det klippt (dubbel bemärkelse...)

Stockholms bästa hundfrissa vet inte alltid bäst. Jag kom dit vid 14 tiden och beställde klippning åt Tessie. För att det aldrig ska bli missförstånd pratar man alltid noga igenom klippningen, när frisören bildad sig en uppfattning tar hon fram en katalog och pekar på en bild för att än en gång säkerhetsställa förväntningarna. Jag nickade således när hon visade en söt pudel i en sportig version av lejonklippning (ja, så heter det...).

Jag dog lite när jag hämtade henne. Tessie såg INTE ut som förväntat. Jag förstår inte.... Basse vägrar gå ut med henne och jag försöker ta omvägar om jag möter folk på gatan :)


Hahaha, snygg min :)

Bläää på mamma :)


Mammas lilla prinsessa.... Fint hon sitter!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar