söndag 8 september 2013

ZZZÖNDAG

Vilken fantastisk känsla det är att kunna tillbringa så mycket tid med min man! Jag känner mig otroligt bortskämd, har de flesta par helgerna tillsammans? För mig är all denna ledighet överväldigande. Det är precis som om jag & Basse har semester och världen ligger vid våra fötter... Två hela dagar att göra precis vad vi vill - ska det alltid vara såhär? Igår kväll började jag drömma mig bort; borde vi kanske resa någonstans? Vi kan ju ta en miniweekend till typ Göteborg, Berlin, London eller Kolsva nästa helg (läs igen; världen ligger vid våra fötter)!? Om vi reser fredag kväll behöver vi inte vara tillbaka förrän måndag morgon. Det är ju tre nätter borta - och detta kan vi göra varje vecka om vi vill!!!! Vilken känsla :) Wow!!

Idag vaknade jag strax efter 09 och gjorde mig en kopp kaffe. Vattnade blommorna och dammade. Helt underbart. Vid frukost beslutade vi att ta en loppistur (kan ni gissa vem som bestämde schemat!? :)).

Underbara tillvaro, jag älskar dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar