lördag 7 september 2013

SOMMARDAG

Vilken värme! Idag fick jag leta fram sandaletter och shorts ur förrådet, kul! Trodde inte det kunde blir såhär varmt igen...

Känns väldigt annorlunda, nästan konstigt att ha så mycket ledighet som jag fått senaste veckorna. För några veckor sedan anställde jag en projektledare tillika personalchef till Effecta. Hon arbetar heltid på kontoret och avlastar mig jättemycket. Jag börjar hitta tillbaka till mig själv som Evelina. Inte chefochägareEvelina, utan bara Evelina :) Spännande!

Vad gör man när man är "ledig"? Blir helt nipprig av att bara sitta i soffan på kvällarna, måste ju pillra med något!? Jag sitter nästan apatisk i soffan och stirrar genom tvn :) Detta är andra helgen jag är ledig och det känns konstigt. Men skönt... Tror jag!? Har storstädat här hemma, åkt med 6 svarta sopsäckar till klädinsamlingen och planterat om alla blommor (oj, det behövdes!). Jag har tagit fram ljuslyktor och bytt matta i vardagsrummet. Det är nästan som om jag flyttat in på nytt :)

Jag har börjat träna och nu ska jag börja blogga så smått igen...

Idag blev det brunch i indiskt tema

Väldigt gripande utställning! Här hittar ni mer information.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar